Januari

Jag tänker göra en såndän års juttu att man går egenom varje månad, för det verkar roligt 🙂

I Januari sade jag hejdå till alla mina vänner, kompisar, husdjur och familj i Finland. Jag hade fullt upp med att trädda alla. Det var också very emotional times, gotta admit.
karins chillfest 141karins chillfest 034karins chillfest 026någontinggg 100jan12 131

Sedan sade jag ”Hello, nice to meet you” till mina nya kommande vänner, kompisar och min nya familj i Australien. Började Pine rivers State high School. Det var jännä tider och jag levde i någon slags dröm.  HETT var det också!
aussi 062zoo 016
Jetlag hade jag också. Jag kommer ihåg hur jag i två veckor vaknade kl. 2 varje natt och inte kunde somna om! haha. Men lycklig var jag och full med iver inför det kommande året som skulle spenderas i AUSTRALIEN! ❤

Kommentera

